top of page
Portfolio_CMS-05.jpg

Coöperatie Medisch Specialisten 
Martini Ziekenhuis

logo ontwikkeling & huisstijlmiddelen 

De Coöperatie Medisch Specialisten was toe aan een 'gezicht', dit's werd ingeschakeld om het passende gezicht te ontwikkelen. Er volgende gesprekken om de juiste informatie naar boven te halen. Zoals de kernboodschap: eenheid en saamhorigheid. Daarnaast moest de uitstraling clean zijn. 

Portfolio_CMS_Tekengebied 1 kopie 2.jpg
Briefpapier voorbeeld uit projectstijl C
A4_CMS_Volgvel_samen.jpg

Toelichting concept

Het beeldmerk bestaat uit een dynamisch kruisvorm die verwijst naar de medische wereld. De vorm is opgebouwd uit 16 kleine hoekjes in verschillende kleuren die naar elkaar toe bewegen, verwijzing naar: de veelzijdigheid van de 16 verschillende specialismen binnen de coöperatie.

 

Het witte teken dat in het midden ontstaat is een verwijzing naar het ziekenhuis. Het ziekenhuis als middelpunt, daarbinnen en omheen bewegen de specialisten zich.

Portfolio_CMS_Tekengebied 1 kopie 3.jpg
Portfolio_CMS_Tekengebied 1 kopie 4.jpg
Portfolio_CMS_Tekengebied 1 kopie 5.jpg
bottom of page